Reanimatiecursus EHBO Achterveld
zaterdag 19 oktober 2019

De EHBO Achterveld geeft een reanimatiecursus. Op onze vereniging hebben we een AED hangen, dus ook prettig dat mensen weten hoe ze moeten reanimeren.

Het zou dus mooi zijn wanneer er mensen binnen onze vereniging zijn die de reanimatiecursus willen volgen.

Stelt u zich eens voor. U loopt op straat of bent thuis. Opeens krijgt iemand in de buurt van u -een familielid, vriend of bekende- een hartstilstand. Het kan zo maar gebeuren. Want elke week krijgen 300 Nederlanders een hartstilstand. En de meeste mensen overkomt het thuis. Kunt u reanimeren? Vergeet u dan niet elk jaar een herhalingsles te volgen, want op een dag is het geen oefening.

Heeft u interesse om de reanimatiecursus te volgen, stuur dan een mail naar info@svachterveld.nl.