SV Achterveld een van de 10 winnaars van de Teambox winactie!
zondag 12 november 2017

Onze vereniging heeft meegedaan met de Teambox winactie van Sligro en behoort tot 1 van de 10 clubs die de meeste stemmen heeft ontvangen! Dus iedereen bedankt voor het stemmen!

Daarom ontvangen we vanaf de winterstop de rest van seizoen 2017 2018 GRATIS de teambox voor onze pupillen elftallen (Onder 8 t/m de Onder 11)!

Fruit eten is belangrijk, helemaal voor kinderen. Daarom hebben Sligro en KNVB samen de Teambox ontwikkeld. De Teambox is een box met fruit speciaal voor de O8 t/m O11 teams van voetbalverenigingen. Elk deelnemend team ontvangt bij elke thuiswedstrijd altijd twee boxen: een voor het eigen team en een voor de tegenstander. Sympathiek toch?

Elke week zit er iets anders in de Teambox. Denk hierbij aan appeltjes, mandarijnen en kinderbananen. Er zitten 10 stuks fruit in de Teambox.