Teun Rook nieuwe beoogd voorzitter voor SV Achterveld
vrijdag 2 september 2022

Net als we bij vrijwilligers proberen, willen we er ook in het bestuur voor zorgen dat er niet te veel taken op de schouders van één iemand terecht komen. Vele handen maken immers licht werk. Daarom zijn we ook erg blij dat Teun Rook de nieuwe beoogd voorzitter van sv Achterveld is.

Teun, die rechts op de foto staat, is een bekend gezicht binnen de club. Hij organiseert al jaren het 7 tegen 7 voetbal op vrijdagavond, en is het laatste jaar als voorzitter van de jubileumcommissie druk geweest met de organisatie van het jubileum. Mede omdat dat zo lekker liep, heeft het bestuur Teun gevraagd of hij geïnteresseerd is om voorzitter te worden. En we zijn blij dat hij dat is!

De eerste vraag die dat natuurlijk oproept, is of Sander dan stopt. Gelukkig staan Sander en Teun niet voor niks samen op de foto, nee dus. Sander blijft heel veel van zijn huidige bestuurswerk doen voor de club. Hij gaat zich in het bestuur vooral met alle jeugdvoetbalzaken bezighouden, iets dat hij zelf graag wil en waar hij nu ook al veel voor doet. Juist omdat Sander heel veel doet, vinden we het een goed idee om het werk dat hij doet beter te verdelen.

En mocht je overigens benieuwd zijn waarom Teun “beoogd” voorzitter is, en niet gewoon de nieuwe voorzitter wordt? Dat is natuurlijk omdat de leden uiteindelijk besluiten wie er in het bestuur van de voetbal mogen. De algemene ledenvergadering staat inmiddels gepland, schrijf maandag 21 november, acht uur in de kantine, vooral vast in je agenda.

ac19b016-92ec-4364-817c-397c22582545.jpg