Update jubileumweekend SV Achterveld
maandag 31 januari 2022

Komende zomer vieren we dat onze club 75 jaar bestaat. Het belooft een mooi feest te worden, met activiteiten voor alle leden, Achtervelders en andere mensen die verbonden zijn met de club.

Feestweekend
Zet 16,17,18 en 19 juni vast met een oranje stift omcirkeld in je agenda. Van donderdagavond tot zondagavond is er veel te doen voor alle Achtervelders. Jong en oud, voetballer of niet. Een enthousiaste commissie, met in hun kielzog inmiddels tientallen enthousiaste leden, is volop bezig met de organisatie. En ondanks corona begint het programma al vorm te krijgen.

We willen starten op donderdagavond, met een pubquiz in een van de feesttenten op het terrein. Ook is er een kaartavond voorzien. De vrijdag staat er een rondgang met muziek door het dorp op het programma, gevolgd door de officiële opening. Met later op de avond een All/Old Star voetbalwedstrijd en een Masked Singer feestavond in de grote tent.
De zaterdagmorgen staat in het teken van de jeugd, diverse voetbalwedstrijden en een feestavond in de tent.
Zondag is een familiedag, met tal van activiteiten voor het hele gezien. Walking Football, een mudrun en de gelegenheid om gezellig wat met elkaar te drinken voordat we het jubileumweekend afsluiten.

Meedoen of helpen?
Het weekend is natuurlijk niet geslaagd zonder jou. Leuk als je erbij bent. En nog leuker als je wil helpen! Er is veel te doen. We kunnen veel mensen met handige handen of goede ideeën gebruiken. Heb je een leuk idee of wil je meehelpen organiseren? Laat het vooral weten, daar zijn we harstikke blij mee.

Woensdag in de kantine
Een groep van zo’n 25 mensen is al een keer een avond in de kantine bij een geweest om te brainstormen en plannen te maken. Dat leidde tot veel energie en goede ideeën, waarvan een aantal nu worden uitgewerkt. Door corona mocht het lange tijd niet, maar nu het weer kan organiseren we komende woensdag, vanaf 20 uur, een nieuwe avond in de kantine om leuke ideeën verder uit te werken. Wil je erbij zijn? Dat kan, heel leuk! We vragen wel je dan aan te melden, vanwege corona willen we de groep niet te groot laten zijn. Aanmelden kan bij Joris Schouten via info@svachterveld.nl of bij Teun Rook via teunr@hotmail.com. En ook als je woensdag niet kan, maar op een andere manier aan het jubileum bij wil dragen, dan horen we het heel graag.

We zullen je de komende tijd via social media, mail en website van informatie voorzien over het jubileum. We hopen op een mooi feest dat we ons nog jaren zullen herinneren!

Vriendelijke groeten,

Bestuur en jubileumcommissie sv Achterveld