Winnaars verkoop loten Grote Clubactie: Djalynn en de JO8-1!
donderdag 21 februari 2019

S.V. Achterveld Winnaars verkoop loten Grote Clubactie: Djalynn en de JO8-1!

Het is alweer even geleden, maaarrr toppers blijven toppers!! De grote clubactie heeft weer een fantastisch bedrag opgeleverd voor de club, waar we alle pupillen die druk bezig zijn geweest met de verkoop van loten dankbaar voor zijn!

De JO8-1 heeft als team de meeste loten van héél SV Achterveld verkocht! En daarmee de teamprijs gewonnen. Ze mogen met het hele team een keer na een wedstrijd lekker een patatje eten.

2.PNG

Ook de meiden van de MO11 hebben veel loten verkocht. Er stak één dame met kop en schouder boven iedereen uit: Djalynn. Zij verkocht de meeste loten voor onze vereniging en wint daarmee een mooie SV Achterveld trui.

Gefeliciteerd met jullie prijzen toppers! En hopelijk kunnen we volgend seizoen weer op jullie verkoopkunsten rekenen!