Zonder vrijwilligers houdt het op bij SV Achterveld
vrijdag 22 april 2022

Een tikje een dramatische titel, maar niks is minder waar. Zonder nieuwe vrijwilligers gaat het niet lukken bij onze vereniging. Een wedstrijd leidt zichzelf niet, sponsoren belanden niet vanzelf op een shirt, de kantine maakt zichzelf niet schoon, elftallen delen zichzelf niet in en de kroketten belanden niet vanzelf in het vet. Kijk maar eens om je heen als je op de voetbalclub bent. Alles wat je ziet is door de handen gegaan van een vrijwilliger.
Vrijwilligerswerk is prachtig om te doen, zeker bij zo’n mooie vereniging als die van ons. Toch zien we dat, na corona, er veel gaten vallen. Op vrijwel alle plekken bij de club is dat het geval. En dat baart ons zorgen. Steeds meer taken komen op de schouders van een kleiner groepje mensen. Wij zijn bang dat dat niet lang goed gaat zo.

De sfeer is gelukkig nog steeds goed, de bal rolt nog (bijna) elke dag. Kortom: we zijn nog op tijd om iets te doen.

Dinsdag 17 mei nodigen we iedereen die SVA een warm hart toe draagt uit in de kantine. Om samen te kijken hoe we onze vereniging weer klaar kunnen maken voor de toekomst. En het werk kunnen verdelen over meer mensen. Want in een vereniging als die van ons is het spreekwoord “vele handen maken licht werk” net zo waar als dat de bal rond is. Kom dus de 17e om 19:00 uur naar de kantine.

Twijfel je nog of je wel genoeg tijd hebt om vrijwilliger te zijn, of zijn er andere dingen die je weerhouden om vrijwilliger te worden? Stop dan met twijfelen en neem contact op met Melanie Kok (06-36 56 92 81) in overleg is van alles mogelijk en we kunnen alle hulp gebruiken!

Via onderstaande link kun je aangeven of je wat voor onze club wil doen en of je aanwezig kan zijn dinsdagavond 17 mei.

Met sportieve groet,

Het bestuur van SV Achterveld