Achterveld JO8-3 speelt gelijk in een spannende wedstrijd tegen Hoogland
zaterdag 1 december 2018

S.V. Achterveld JO8-3

Wat een wedstrijd! ๐Ÿ’ช๐Ÿผ
We begonnen de 1e helft redelijk aan de wedstrijd de beste kansen waren voor Hoogland! Mede door het solide Achterveldse verdedigingswerk stond het nog 0-0 met de rust!

3.png

Na de rust kwamen onze toppers echt los! Na verschillende grote kansen van Achterveld schoot Milo de bal hard in de hoek van het doel!๐Ÿ’ช๐Ÿผ1-0
Onze toppers en hun Achterveldse aanhang waren uitzinnig van vreugde!!
Vervolgens bleef Achterveldse de betere partij ! Helaas scoorde Hoogland in het laatste gedeelte van de wedstrijd de 1-1.

2.png

En kregen ze in de laatste minuut een hele grote kans! Onze toppers konden ternauwernood een nederlaag afwenden!๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

1.png
Tactisch overleg tussen de drie dames Saar, Liz en Demi.

Het was echt een super leuke wedstrijd om te zien! En erg leuk om te zien dat ze met de week vooruitgaan!!๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ

Na afloop volgde er een lekker traktatie van onze leider Marcel omdat ie deze week jarig is.

jarig.png
Leider Marcel houdt zelf ook erg van lekker snoepen, dus trakteerde op iets lekkers!