Jubileum 75 jaar
dinsdag 10 mei 2022

Afgelopen jaar bestond onze voetbalvereniging 75 jaar! Dit vieren we op 16, 17, 18 en 19 juni met leden, oud-leden, vrijwilligers en dorpsgenoten.

Het programma

Vrijdagavond: The Masked Singer en Feestavond!

Op vrijdagavond 17 juni zullen bekende Achtervelders onherkenbaar in de leukste kostuums, zingend de strijd met elkaar aangaan bij The Masked Singer! En jij kunt meeraden wie er in deze kostuums verstopt zitten! 🎭
Lijkt het jou leuk om ook gemaskerd op te treden, alleen of in duo? Wij zijn nog op zoek naar kandidaten! Je kunt je opgeven via een mailtje naar damescommissie@gmail.com. Als er veel aanmeldingen zijn, kiezen we een kandidaat door middel van loting.

Hieronder nog wat praktische informatie over vrijdagavond 17 juni:

• Gratis entree;
  • Toegang voor alle leeftijden;
  • Er worden nog kandidaten gezocht! Hiervoor kun je je aanmelden;
  • Vol = vol!

Zaterdagavond: De eenmalige terugkeer van het Backfield Heroes Festival!

Op zaterdag 18 juni is het zover. Speciaal voor het jubileumweekend een eenmalige terugkeer van het legendarische Backfield Heroes Festival!! Een avond vol optredens van onze eigen Achterveldse DJ’s.

• De kaartverkoop is op 7 & 13 mei in de kantine (op = op!)
  • Kaarten kosten €12,50 per stuk
  • Toegang vanaf 18 jaar op vertoon van legitimatiebewijs.

Zien we jou op 18 juni bij onze Backfield Heroes?

Zondag: Mudrun!

2,5 of 10 km rennen tijgeren, klimmen en modderen om vies maar voldaan over de finish te komen! Een loop door velden, bossen en zandpaden. Je kunt kiezen tussen de Kleine Ronde van 2,5 km die je 1, 2, of 3x aflegt, of de Grote Ronde van ongeveer 10 km.

De Rondes splitsen zich na de hindernissen op Mastenbroek op de Klettersteeg: Kleine Ronde terug richting en om het Sportpark; Grote Ronde gaat verder richting bossen, velden en zelfs 100m door de Barneveldse Beek, om uiteindelijk ook het laatste stukje kleine ronde af te leggen richting finish.

De Kleine Ronde
Ook rennen, tijgeren, klimmen en modderen! Langs publiek en over leuke hindernissen. Dit rondje kun je meerdere keren lopen!

• Een tocht van ongeveer 2,5 km
  • Laat je sponsoren!
  • Deze ronde kun je maximaal 3 keer afleggen
  • Start & feestelijk eindpunt op het voetbalveld
  • Inschrijven kost €5
  • Meedoen voor alle leeftijden!
  • Deelname is op eigen risico

De Grote Ronde, een MUST voor echte bikkels

• Een schitterende tocht van ongeveer 10-11 km
  • Start & feestelijk eindpunt op het voetbalveld
  • Inschrijven: €10
  • Meedoen is voor alle leeftijden, maar onder de 12 jaar is het verstandig om onder begeleiding mee te doen.
  • Deelname is op eigen risico!

Inschrijven voor de mudrun en sponsorloop doe je hier!