7x7 competitie voor 35 plus
dinsdag 23 mei 2017

Denk jij wel eens, wat zijn die tegenstanders jong, snel en dynamisch, het lijkt wel of ik "ietsje" langzamer ben geworden? Dan is het volgende misschien een leuke optie voor jou!

Bij SVA zijn we aan het polsen of er belangstelling is om mee te gaan doen met een 7 tegen 7 competitie voor 35 plussers. Dit is een gewone competitie door de KNVB georganiseerd en iedere week wordt er gespeeld, net zoals de standaard competities. De wedstrijden duren 2 x 30 minuten en worden op een half veld gespeeld en de zaalvoetbal regels (o.a. geen fysiek contact) zijn van toepassing.

In district West kunnen wij ons inschrijven, zie de afbeelding om een beeld te krijgen van clubs die hier aan mee doen. Heb je vragen en/of lijkt dit je leuk en wil je hier aan mee doen? Laat het mij even weten of stuur een email naar: p.neumann@chello.nl

Met vriendelijke groet,

Peter Neumann