maandag 12 september 2016

Het 7-tegen-7 toernooi (35+) dat a.s. vrijdag 16 september plaats zou vinden is verplaatst naar vrijdag 23 september. Zoals altijd zullen de eerste wedstrijden om 20 uur beginnen.

7-tegen-7_kop.GIF

Beste voetballer/s,

Stoppen met voetbal wegens een tekort aan spelers in je elftal? Of omdat je niet meer wekelijks tegen veel te jongere tegenstanders wilt voetballen? Zonde!

Schrijf je in voor de sv Achterveld 7x7 35+ competitie en plak nog een aantal jaren vast aan je actieve voetbalcarrière.

7x7 staat weer voor de deur. Dat betekent een aantal keer gezellig met je vrienden tegen een balletje trappen. De inschrijvingen zijn geopend. We rekenen dit jaar weer op de teams die in 2015 hebben deelgenomen.

Dit jaar komt er ook een vervolg voor Dames 7x7. De eerste avond is geland op 27 mei 2016.

Het 35+ voetbal wordt steeds populairder. Bij de Nederlandse amateurvoetbalclubs groeit het aantal geïnteresseerden in deze tak van sport gestaag. Voor hen is de Na- en Voorjaarsreeks de ideale kans om sportief in de weer te zijn met hun leeftijdsgenoten. Meedoen aan de toernooien betekent niet wekelijks schitteren op de grasmat, maar een aantal dagen per jaar actief bezig zijn vooral de 3e helft. De buitenspelregel is afgeschaft, teams kunnen onbeperkt wisselen en er wordt gespeeld op een half veld, zeven tegen zeven. Daarnaast worden vervelende blessures voorkomen doordat slidings niet meer zijn toegestaan.

Iedereen kan mee doen, als hij 35 jaar of ouder is. Wie niet topfit is en onder de 35 jaar oud is, mag ook uitkomen voor de categorie 35+. Dispensatie voor -35ers is 1 speler in het veld toegestaan (als team, houd er rekening mee!). De teams spelen meerdere onderlinge wedstrijden tegen elkaar (zie speeldata).

Inschrijven

Geïnteresseerde teams / individuele spelers kunnen zich vanaf nu aanmelden. Stuur een e-mail naar svachterveld7tegen7@yahoo.nl of meld je aan bij Xander Vriens.

Kosten; per team vragen we 25,00 (10 personen per team) per avond incl. de hapjes van Hase.

Speeldata7x7 35+:

• 8 april 2016
  • 20 mei 2016
  • 10 juni 2016
  • 26 augustus 2016
  • 23 september 2016
  • 7 oktober 2016
  • 11 november 2016
  • 7 januari 2017 “Snert” (zaterdag)

De wedstrijden beginnen om 20:00 de kantine is open vanaf 19:30 uur. De koffie staat klaar.

7x7commissie bedankt W.A. Prinsen (Bouw en Onderhoud), het weer mogelijk maakt om met 35 plussers een sportieve en gezellige avond te bieden.