Afscheid oud-bestuursleden tijdens goed bezocht nieuwjaarsreceptie
zondag 3 januari 2016

Tijdens onze nieuwjaarsreceptie van afgelopen zaterdag, hebben we afscheid genomen van de bestuursleden, welke eind vorig seizoen uit het bestuur zijn getreden, te weten:

Daisy Boersen, Alex Boersen, Wim de Jong en Cees Hilhorst.

Daisy Boersen is vier jaar de secretaris geweest. Zij heeft o.a. de hele ledenadministratie verder geautomatiseerd en de incasso van de contributie voor onze vereniging opgezet.

Alex Boersen heeft maar liefst 23 jaar in het jeugdbestuur zitting gehad, waarvan vier jaar als jeugdvoorzitter ook in het hoofdbestuur.

Wim de Jong heeft maar liefst bijna 35 jaar deel uitgemaakt van het hoofdbestuur, waarvan 32 jaar als penningmeester.

Cees Hilhorst is bijna 15 jaar voorzitter geweest van onze vereniging.

afscheid_bestuur.jpg

Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie vond het snert 7-tegen-7 toernooi plaats voor zowel de dames als heren.

De 7-tegen-7 commissie verzorgde de catering tijdens de nieuwjaarreceptie. Uiteraard was de snert aanwezig, maar ook heerlijke gluwwijn.

En natuurlijk ontbraken de inmiddels beruchte hapjes van Hase van de Vosse niet!

Lida, Irma en Hase bedankt!

En Erik & Erik zorgden uiteraard weer, zoals ieder jaar, dat een ieder van een drankje werd voorzien! Ook jullie weer super bedankt!