Algemene ledenvergadering maandag 15 oktober 2018
maandag 1 oktober 2018

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 15 oktober 2018

Beste leden, vrijwilligers en andere sportvrienden,

Graag nodigen we u uit voor de algemene ledenvergadering, maandag 15 oktober om 20.00 uur in de kantine op het Kerstens Sportpark.

Op de agenda staan een aantal actuele punten. We gaan graag met u en elkaar in gesprek over de eerste ervaringen met het zaterdagvoetbal, concrete plannen om de oprijlaan naar het sportpark zo te veranderen dat het park veiliger en beter toegankelijk wordt en over de veranderingen aan de kleedkamers en kantine die zijn gedaan én gepland staan voor komend jaar. De agenda ziet er als volgt uit:

1. Opening en mededelingen (5 min)
  2. Afmeldingen en ingekomen stukken (1 min).
  3. Vaststellen notulen vorige ALV (bijlage, 5 min)
  4. Terugblik door de voorzitter op afgelopen seizoen (5 min).

Financiën SVA (30 minuten)
Penningmeester Jos van Dalen geeft toelichting op financiële situatie SV Achterveld. Tevens stellen we de jaarrekening, nieuwe contributie en begroting vast, na advies van de kascommissie. Ook kiezen we de nieuwe leden van de kascontrolecommissie.
Wilt u de financiële stukken van tevoren inzien? Vraag ze dan op via penningmeester@svachterveld.nl.

Verkiezing bestuursleden (5 minuten)
Elk jaar treden twee bestuursleden formeel af. Dit jaar zijn dat penningmeester Jos van Dalen en vice-voorzitter Peter Neumann. Beiden zijn herkiesbaar. Daarnaast gaan we na 37 jaar afscheid nemen van Toon Hak als bestuurslid van SV Achterveld. Melanie Kok is verkiesbaar als algemeen bestuurslid. Wil je jezelf voor een van deze plekken kandideren? Meld je dan voor de vergadering schriftelijk via info@svachterveld.nl.

Vaststellen nieuwe statuten (5 minuten) Afgelopen jaar heeft de algemene ledenvergadering de nieuwe statuten van de vereniging, inclusief naamswijziging van de verenging, vastgesteld. Doordat we niet exact de juiste procedure hebben gevolgd, leggen wij de statuten op advies van de notaris opnieuw ter besluitvorming voor. De statuten liggen vanaf heden ter inzage in de kantine en zijn opvraagbaar via info@svachterveld.nl.

In gesprek over actuele dingen (30 minuten)
- eerste ervaringen zaterdagvoetbal
- verandering toerit Kerstens Sportpark
- Aanloop naar jubileum SVA 75 jaar
- Stand van zaken verbouwplannen

Rondvraag en sluiting

We hopen u de 15e om 20 uur in de kantine te mogen begroeten, liefst met frisse zin en vol goede ideeën. Want SV Achterveld, dat zijn we samen!

Met sportieve groet,

Het bestuur van SV Achterveld