woensdag 28 september 2016

Bij de sv Achterveld hebben we een prachtige accommodatie met prima kleedruimtes. Voor wie dat niets bijzonders vindt een kleine terugblik op de historie van SVA. Waar we ons vroeger omkleedden bij de beek, kan dat nu in een verwarmde ruimte met douches en banken.

We zien steeds vaker dat dat dames en heren zich omkleden in de kantine, zeker op de doordeweekse trainingsavonden gebeurt dit veel. Dit zorgt er dan weer wel voor dat er op de woensdag- en vrijdagochtend een rommelige en vervuilde kantine achterbleef.

Ons verzoek is dan ook om de kleedruimtes en de kantine te gebruiken waar ze voor neergezet zijn. Gelieve dus niet meer omkleden in de kantine, niet op zaterdag of zondag, maar ook niet doordeweeks bij de trainingen. De kleedruimtes zijn er speciaal voor neergezet.

Hierbij ook het verzoek om niet met voetbalschoenen in de kantine te lopen. Binnenkort zullen we in de kantine nieuw tapijt krijgen en natuurlijk willen we dit zolang mogelijk mooi houden.

Dus: en voor het tapijt en voor de mensen die de rommel moeten opruimen:

Dank jullie allen voor de medewerking

Het bestuur van de sv Achterveld