De sponsorcommissie zoekt enthousiastellingen!
woensdag 13 juni 2018

Zoals iedereen inmiddels heeft gelezen en/of gezien worden deze zomer de handen uit de mouwen gestoken en een hoop grote en kleine dingen aan de accommodatie opgeknapt. Alle uren hiervoor zijn vrijwillig beschikbaar gesteld! Ook de meeste materialen zijn gratis door (een deel) van de vrijwilligers beschikbaar gesteld of zijn door een donatie in natura ter beschikking gekomen.

Dit smaakt naar meer! Ondertussen zijn de eerste concept-plannen opgesteld voor meer ingrijpende aanpassingen. Hiermee hopen we onze accommodatie een nog grotere opknapbeurt te geven. Plannen die het nog mooier en gezelliger gaan maken op de club!

Deze plannen vergen echter meer geld. Geld dat we als club bij elkaar moeten gaan sprokkelen. Het komende seizoen willen we daarom een aantal eenmalige activiteiten gaan organiseren om dit extra benodigde geld binnen te slepen. Denk aan een sponsorloop, een loterij,  een subsidieaanvraag of een extra activiteit met een bestaande of nieuwe sponsor. Andere initiatieven zijn natuurlijk ook van harte welkom!

We zoeken daarom enthousiastelingen die de handen uit mouwen willen steken en een van deze losse activiteiten onder zijn hoede wil nemen om het tot een succes te maken! Wil jij ons hierbij helpen? Heb je zelf goede ideeën over activiteiten die jij wilt gaan organiseren? Heb je vragen over hoe je dit kunt aanpakken? We komen graag met je in contact! Neem contact op met Freek van de Glind.