Ferry Marks vertrekt als hoofdtrainer SV Achterveld 1
dinsdag 15 januari 2019

Ferry Marks heeft besloten na dit seizoen te vertrekken als hoofdtrainer van SV Achterveld heren 1. Bij zijn aanstelling heeft Ferry al duidelijk gemaakt dat hij ambitieus is. Ferry krijgt volgend seizoen de kans hogerop te gaan. We gunnen hem die kans van harte, maar vinden het erg jammer dat hij weggaat bij SV Achterveld.

Ferry heeft tijdens de evaluatie eind november met het bestuur duidelijk gemaakt dat hij het erg naar zijn zin heeft bij onze vereniging en veel potentie ziet in de huidige spelersgroep. Het bestuur en Ferry hebben destijds de afspraak gemaakt dat mocht er zich half januari geen andere vereniging, welke een stap hoger is, zich hebben gemeld bij Ferry, zijn contract zou worden verlengd.

Tot Ferry zijn eigen verrassing is hij vorige week benaderd door FC Hilversum, zij staan nu bovenin de 3e klasse. Ondanks het goede gevoel bij Achterveld en de potentie die hij hier ziet, wil Ferry zijn ambities achterna en heeft ervoor gekozen deze kans te pakken. Het bestuur gunt Ferry deze stap, maar betreurt uiteraard zijn vertrek.