Introductie nieuwe leden SV Achterveld
zondag 27 november 2016

Zaterdagochtend 26 november was er bij sv Achterveld een introductie uurtje voor alle nieuwe leden die dit seizoen bij sv Achterveld zijn komen spelen. Ook waren de ouders uitgenodigd. Dit uurtje was georganiseerd door de commissie Ledenwerving en -behoud en de Vrijwilligerscommissie.

Lekker op tijd om 09:00 uur, in de vrieskou, hebben we de vereniging met elkaar doorgenomen. Hoe werkt het bij sv Achterveld en wat leeft er allemaal binnen de club?

Na het "theoretische" gedeelte zijn we met de jas aan, shawl om en de handschoenen in de aanslag een rondje over het complex gaan doen. Wat ligt waar en waar kun je wie of wat vinden. Bijvoorbeeld de plek van de AED. Je hoopt hem nooit nodig te hebben, maar als hij nodig is, is het fijn dat je weet waar die hangt.

Na afloop met zijn allen nog een lekkere warme kop koffie of thee. En dan blijkt dat je het ineens over heel veel zaken kunt hebben. diverse onderwerpen werden nog even aangestipt en doorgenomen.

Wij denken dat dit een nuttige bijeenkomst was, die we zeker voort gaan zetten, maar dan aan het begin van het volgende seizoen. Iedereen bedankt voor zijn of haar komst en medewerking. Ook namens Marieke van Daatselaar en Simone de Vette (beide lid van de commissie ledenwerving en -behoud).

Gerbrand van Zandbrink

Foto4.jpg