Introductie-uurtje nieuwe leden S.V. Achterveld
vrijdag 5 oktober 2018

Op woensdag 3 oktober vond het introductie-uurtje van dit seizoen plaats. Handig voor de ouders en leuk voor de kinderen bleek later.
Foto 3.jpg
Samen met de commissie Ledenbeheer en behoud ervaringen uitwisselen met ouders die voor het eerst met een kind bij onze vereniging zijn of al een tijdje meelopen, maar toch geïnteresseerd waren in het starten van het seizoen.
Vragen die naar boven kwamen konden beantwoord worden en diverse zaken werden benoemd.
In het kort werd er even weergegeven wat sv Achterveld voor een vereniging is en wat de leden en ouders/verzorgers kunnen verwachten van ons. Maar natuurlijk ook wat wij verwachten van de ouders/verzorgers. De vereniging zijn we samen!
Daarna kregen alle nieuwe leden, hoofdzakelijk de kleinste onder ons, een rondleiding over het sportpark en kwamen ze op plekken waar ze nog niet geweest waren en waar ze ook niet zo snel meer zullen komen.
Foto 2.jpg
De Bestuurskamer: daar zagen ze op een grote foto wel heel veel bekenden, zelfs meester Jos werd gespot. De verzorgingsruimte, waar ze de tekening van een mens zonder huid (alleen spieren), maar heel gek vonden en de uitleg van tactiek op een bord was meer lachwekkend dan interessant.
Het "oude" ballenhok was vooral leuk door de ballenpomp en de hoekvlaggen. Deze moest en zou even op zijn plek gezet worden. En dan wel helemaal aan de andere kant van het veld. Nu hadden ze in de rondleiding ook heel veld 1 gezien.
Foto 4.jpg
Net voor het donker kwamen ze terug en zo waren we nog net op tijd om het "nieuwe" ballenhok te bekijken. Hoogtepunt was toch wel de foto van naaldhakken met noppen die onze vrouwenploeg op hun opslagruimte hebben staan.
Foto 5.jpg
DE rondleiding zat er weer op en daarmee het hele introductie-uurtje. Iedereen die geweest is dank voor
je komst en hopelijk is er weer wat meer duidelijk geworden over onze mooie vereniging.
Ook namens de commissie ledenbeheer en behoud,
veel sportplezier op onze vereniging.
Namens het bestuur,
Gerbrand van Zandbrink