Kerstgeschenk vrijwilligers weer rondgebracht
woensdag 19 december 2018

De vrijwilligerscommissie is de afgelopen periode weer druk geweest om een leuk kerstgeschenk voor onze vrijwilligers samen te stellen. Zij hebben hierbij hulp gehad van enkele meiden (en leiders) van onze MO19 . En zoals ieder jaar heeft onze onderhoudsploeg alle pakketten weer bezorgd. Bedankt daarvoor allemaal!

Het kerstgeschenk is mede mogelijk gemaakt door Zorgboerderij Manege Zwanenburg uit De Glind.

Ieder jaar doen we weer ons best om al onze vrijwilligers een kerstgeschenk te bezorgen. Mocht er een vrijwilliger zijn die er geen heeft ontvangen, dan onze excuses. Mogelijk staat het adres dan niet juist in ons systeem of zijn we je per abuis vergeten. Graag horen we dit dan wel even, zodat we onze vrijwilligerslijst kunnen bijwerken (info@svachterveld.nl).

De tenue-sponsoren hebben een kerstkaart ontvangen van het team dat zij sponsoren.

naamloos.png

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling en zien elkaar graag op zaterdag 5 januari om 16 uur op de nieuwjaarsreceptie in de kantine.