Peiling zaterdagvoetbal selectie heren
woensdag 18 januari 2017

Al onze leden en vrijwilligers hebben we een mail gestuurd met daarin een peiling over of de heren selectie eventueel over moet stappen naar de zaterdag.

Heeft u geen mail ontvangen (misschien is deze in de Spam terecht gekomen), stuur dan een mail naar info@svachterveld.nl. Dan hebben we of u mailadres niet of deze staat niet juist in ons systeem.

Waarom deze peiling? Veel zondagclubs gaan met hun selectieteams senioren naar de zaterdag. Ook bij onze vereniging gaan steeds meer stemmen op om eventueel met onze heren 1 en 2 naar de zaterdag te gaan. Wij denken daarom ook na wat de geschikte dag is voor prestatief te voetbal met de senioren (mannen). Is dat op zaterdag, of op zondag?

Op de afgelopen Algemene ledenvergadering van november hebben we hierover met de leden van gedachten gewisseld. Het maakte veel los. Als bestuur willen we daarom een zorgvuldig besluitvormingsproces doorlopen. Een element dat meeweegt bij het nemen van de zorgvuldige besluit is de mening van u: onze leden en donateurs. We vinden uw mening heel belangrijk. Daarom vragen we u even kort de tijd te nemen om deze peiling in te vullen.

De uitslag van deze peiling zal niet bepalend zijn, maar heeft is een van de elementen die zal meewegen in het besluit dat wij zullen nemen.

Natuurlijk houden we u op de hoogte van de uitkomst en eventueel vervolg.

Uitgangspunt is dat de vrouwen (zondag), de lagere elftallen (zondag) en de jeugd (zaterdag) op hun hun huidige speeldag blijven spelen.

Wij ontvangen graag de ingevulde peilingen uiterlijk 31 januari.