Scheidsrechterscursus
vrijdag 4 januari 2019

Iedereen wil graag iedere week voetballen, maar een wedstrijd moet ook in goede banen geleid worden door een scheidsrechter. Er zijn veel regeltjes waaraan een scheidsrechter moet denken en in een paar seconde moet de scheidsrechter een beslissing nemen, op ons niveau zonder hulpmiddelen zoals een VAR. Daarom willen wij graag voor alle huidige scheidsrechters, maar ook voor personen die misschien weleens een wedstrijd zouden willen fluiten, een scheidsrechterscursus organiseren. Iedereen vanaf 14 tot 88 jaar is welkom!

In een cursus van ongeveer 4 á 5 contactmomenten kunnen we de beginselen van het fluiten doornemen, coachen van de (beginnende) scheidsrechters, spelregelexamen (natuurlijk laagdrempelig). De cursus is dus voor zowel beginnende als ervaren scheidsrechters zeer leerzaam!

Heb je interesse of wil je meer informatie, neem dan contact op met Leo van Ruitenbeek (l.vanruitenbeek@casema.nl), Gerwin van Marwijk (g.van.marwijk@xmsnet.nl)of Peter Neumann (p.neumann@chello.nl).