Rookvrij sporten
vrijdag 11 januari 2019

Steeds meer sportverenigingen worden rookvrij. Wij als verenigingen willen ook graag m.n. onze kinderen in een rookvrije omgeving laten sporten.

Als kinderen anderen zien roken lijkt dat normaal en misschien aantrekkelijk. Zeker als zij mensen zien roken naar wie zij opkijken, zoals andere sporters, trainers en ouders.

Zien roken, doet roken
In een rookvrije omgeving komen kinderen niet in de verleiding om te gaan roken en wordt meeroken voorkomen. Zo beschermen we kinderen en zorgen er ervoor dat zij rookvrij opgroeien.

Wij vragen dan ook iedereen hierop te letten en niet langs de velden te roken. Daarnaast verzoeken wij om tot 12 uur ook op de rest van ons complex (m.n. op het terras voor de kantine) hier rekening mee te houden.

rookvrij.png