Uitnodiging buitengewone ledenvergadering statutenwijziging: maandag 29 oktober 20 uur
dinsdag 16 oktober 2018

Beste leden,

Graag nodigen we u uit voor de buitengewone ledenvergadering op 29 oktober aanstaande.

Op de agenda staat 1 punt: besluitvorming over de wijziging van onze statuten.

We hebben de statuten vorig jaar op de ledenvergadering al behandeld en goedgekeurd, maar daarbij onverhoopt niet de juiste procedure gevolgd. De besluitvorming moet dus opnieuw, daarom staat deze nu nog een keer op de agenda.

De statutenwijziging is al kort besproken op de ledenvergadering die gisteren plaatsvond. We konden er daar echter geen besluit over nemen, omdat daarvoor minimaal 2/3 van alle leden aanwezig had moeten zijn. Zoals de procedure voorschrijft is de volgende stap het beleggen van een bijzondere ledenvergadering. Op die vergadering hoeft niet 2/3 van de leden aanwezig te zijn; de aanwezige meerderheid beslist. U bent van harte uitgenodigd.

De statuten liggen voor iedereen ter inzage in de kantine en zijn op te vragen via info@svachterveld.nl. Graag tot de 29e, in de kantine, om 20.00 uur.

Met sportieve groet,

Het bestuur van SV Achterveld